blir arg när jag är hungrig ;D

haha.. alltid arg och bitter!
det har ju sin förklaring, sitter nämligen och känner av en slags värk just nu.
snart bryter helvetet ut!
sitter nu och väntar på micke som ska komma me sängen som jag sen ska bygga
ihop! UT MED SPJÄLSÄNGEN!
hehe, får se hur det går! ;)
ser ut som att det är riktigt halkigt ute..
ska dock ta mig till coop o köpa snus, o sen till apoteket och få ut min medicin.
idag har man varit flitig och städat lite. mer skall det bli!
en riktig rejäl omgång ..

blir att jobba 3 kvällar nu,. 13-22 så man kommer nog inte orka göra
nå speciellt dessa dagar. eller man hinner inte rättare sagt ;D
därför ska jag försöka hinna fixa allt ..

vafan! mötte upp cajsa en sväng o gick på en promenad.
men vi snackade så mkt att man glömde bort tiden.
blev 1 o ½ timmes promenad, inte dåligt måste jag säga.
samtalsämnet var alla sjuka människor som finns i hela världen.
mördare, o idioter som springer me knivar och rånar folk.
USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback