ÄNTLIGEN KLART!

sådär! är helt utmattad ;)
blev ju en promenad till apoteket. tog extrem lång tid att gå dit då hela
edeforsgatan är en enda stor isbana!
hann även handla på hemvägen.
lyckades inte montera ihop sängen själv inte,
hade så mkt skruvar o olika delar så att min blonda hjärna vart helt överarbetad
av att försöka lista ut vilken skruv som skulle vart.
så jag fick ju som sagt lite manlig hjälp med byggandet!
men såklart så skulle det ju vara så som jag hade tänkt ändå.

nu har man städat litegrann.
är mycket nöjd över sängen! =) mkt finare nu..
rummet ser nästan större ut på något sätt..
spjälsängen är ute ur mitt liv, äntligen.
ville ju ha en större säng egentligen men den skulle inte rymmas här.
den dagen jag har fast arbete och får ut en fetare lön ska jag flytta till en 2;a
och köpa en till del så det blir en dubbelsäng :) .
eller så får man gifta sig rikt, och få en feeeeeet säng på köpet.

allt blev ju som annorlunda när jag fick den svarta hörnsoffan, den är ju så stor..
men ändå kompakt för att vara en hörnis.
problemet är ju att det inte går att stoppa den på ett annat ställe än där den redan står.
det hade bara blivit fult, men jag är ju så nöjd med den så den ska inte bytas ut!


hmmm.. det enda som fattas nu är dom där hyllorna jag har hållt på och tjata om.
hade blivit klockrent!
nu funderar jag nästan på om jag ska tapetsera den här kammaren i svart..
hahah alltså allt är ju svart och vitt här :)


det som nu står på "schemat" är att lägga mig ner i sängen ett tag,
för att samla krafter och städa bort det sista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback