Äntligen hemma :)

här hade det behövt röjjas upp.
har så satans mkt kläder att dom inte får plats i mina garderober.
blir att man bara kastar allt på golvet i klädkammaren. suck.
ska samla ihop sånt som jag inte använder o skicka till syrrorna.
irriterande me kläder överallt.
man har som ingen ro att ta de lugnt när det ser ut som det gör.


Mysigt o ha killarna :)
min favoritpojke är verkligen världens sötaste kille!
han ville inte att jag skulle fara hem hehe.
"ska säga till mamma och pappa att du har sagt att du vill stanna hos mig".
otroligt att man pallade stanna där hela helgen :) tkr ju de är så soft
o vara för sig själv o bara njuta av lugnet.
barn är ju barn. det är väl de enda jag behöver säga! hehe.

Nä nu ska jag väl fixa lite här hemma o lägga mig o spela guitar fucking hero! ;) haha.


Mår hyffsat bra nu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback