aldrig mer...

fest hemma hos mig, även om vi i princip bara är 4-5pers så hinner
det ju spillas alkohol i hela lägenheten.. 15glas att diska bort med
fastgrodd öl i !
å när det är här vi är så är det jag som bestämmer musiken...
gissa hur många gånger aphex twin spelades upp? haha.

Idag känner jag mig fortfarande bakis, eller ja. Fryser gör jag.
ont i halsen som fan och känner mig allmänt sjuk.
det hela startade typ i torsdags, men jävlar att det bryter ut när alkoholen
tar över!

idag måste jag fan städa.
det första jag gjorde när jag vaknade var att ställa mig och diska!
känner mig på riktigt jävla dåligt humör idag ..

och vafan?! kollade min mobil o såg att det var ringt till en massa
skumma nummer, och jag hajjade själv inte så mkt av ett sms jag skickade?
man kan helt enkelt bara gissa sig fram..
tur att det inte var någon skämmig man skickat eller ringt till =) haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback