till lycke

igår vaknade jag upp av ett rejält sendrag i vaden,
jag undrar hur många gånger grannarna hör mig skrika på morgnarna haha!
hm, igår umgicks ja iaf med sara.
vi promenerade hem till mig o hon styrde upp lite i köket, nice blev det verkligen!
fick finbesök haha,.
hm, sen gick vi till henne i regnet!
mycket skratt blev det haha  ;) hahaha ååååååååååh!!
jaja, vaknade upp imorse av att sara kattunge bet mig i röven! HAHAHA ASSÅ!!! åååh..
ont gjorde det och allergireaktionen var inte sen på att slå ut hahaha...
nu är jag dock hemma.. ska väl färdigställa städningen nu så får man se sen vad det blir ;P



Kommentarer
Postat av: Sara

hahahhaa ;) asså när neo bet dig i röven!! ja dör.. men lycke till!

2008-08-12 @ 13:02:45
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback