feels so good.

känner mig jämt trött, vet inte om det beror på min ensidiga kost som kan bestå
av hamburgare en hel vecka, för att sen ändras till varma mackor en vecka.
eller om ja sover för lite...
hur som helst så känner jag att ja hade behövt sova en timma efter lunch ;)
det hade varit himmelskt!


ooohhh.. klarade provet alldeles utmärkt faktiskt! :)
trodde verkligen att det skulle gå åt skogen..
men man har ju turen på sin sida ;)
känns dock väldigt jobbigt att tänka på rapporten.. har ju typ gjort en hel..
men då är det dom där fotnoterna o en massa som måste läggas till.. suck..

ska slipa till dom här fucking praktikuppgifterna så ja kan skicka in dom nångång.
HAHA alltså, jag har tappat bort nyckelkortet till socialen.. eller ja vet inte om
ja har lämnat kvar det där.. men hursomhelst så är det borta.. är lite orolig..
ska dock dit imorgon, (börjar 7 på morgonen) så man får ju se.

FÅR ETT SLAGS GLÄDJERUS av att veta att man går halvdag på onsdag o är ledig resten av veckan!
JAJAMÄN!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback