trött...

ligger i sängen och letar efter musik på spotify.
fått min kaffedos så det blir en dusch snart och förberedning inför jobbet.
15-22 idag så det blev en rejäl sovmorgon..


enligt schemat så är jag ledig 8dagar, tror dock inte att det blir så..
brukar inte få vara ledig så länge..
Jag har iaf planerat att gå på stan imorgon och kanske hitta något partyplagg
och köpa mer vin inför helgen..
Är riktigt laddad inför fest men är lite osäker..
Tror nämligen att jag kommer att få mensvärk imorgon eller på lördag.. kanske söndag.
Och det är ju inte så smart att dricka alkohol om det finns risk för värk dagen
efter så att man inte kan ta sin medicin, då får man ligga och plågas i några timmar...
Har ganska häftiga humörsvängningar så det är time snart....
Men jag hatar mig själv om jag sitter och väntar i onödan.


nä nu börjar det bli dags att kliva upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback