hohohoho.

Sista kvällen imorgon... (för den här veckan) YEEEEEEAAAAAAAH.
Min far ska hämta upp mig inför jobbet.
Blir att sova i kalix så man tar sig till ikea i bra tid på lördag.
Fan vad jag ska handla! Listan är lång!
krukor, lampa till vardagsrummet, soffa, stolar, värmeljus, krokar till badrummet,
panelgardiner, hylla till vardagsrummet och hallen, byrå, spotlights
ÄNNU EN VÄGGHYLLA?!?!?? haha osvosv.. ja?!
Kommer ju o sprätta bort alla mina pengar, Men det har man råd med! ;)
Mycket som jag vill handla!
Men den här gången kommer jag inte att ha Mvärk och en gnällig kille med mig
så jag får kolla igenom allt i lugn och ro :D


ja, ska upp och tvätta 10 imorgon.. börjar fyra.. åååååååååååååååååååh..
Ska börja packa lite grejer redan nu så det blir gjort.
JAJA, hoppas på en bra dag ;)


hehe nu kom det en "vill du installera nya msn" popup..
ALDRIG att jag ska installera den ;) 
tycker den verkar komplicerad, eller så är det jag som är hjärndörd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback