he's just not that into you

meeeen va duktig jag har varit idag.
Världens mysmorgon ville aldrig kliva upp ur sängen!
Riktigt nice o slöa ända tills man skulle börja jobba, klockan 16 ;) haha.

Iaf när vi slutade så var klockan inte speciellt mkt, bussen skulle gå på ungefär 20 min.
Så jag drog på musiken i mobilen på järnet och tog en promenad in till stan! :)
det gick ju riktigt fort.. Var 5 min tills bussen skulle komma till smedjan när jag var framme.
Hoppade av vid coop o mötte Cajsa för ytterliggare en promenad.



Nu på senaste tiden har man sett många bekanta ansikten ifrån låååångt tillbaka.
Gamla lärare och fritidsledare!
Så känner dom igen en direkt också. :)
haha, åååååååh. åren går!




NÄ nu måste jag fan lägga mig.
13-22 imorgon. yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback