yeahyeah

Fan, jag somnade när jag vilade magen! haha.,
vaknade av att mobilen ringde,  blev arg som fan!
Men tur var det ändå att man blev väckt, annars hade man vaknat upp mitt i natten istället.
Suttit o druckit några koppar med varm choklad o grädde,
gissa om magen gör ont nu då?
Man är så fet så man äter saker man inte tål, sen får man ta smällen :)
Jobbar imorgon, 10-17...
Tror man hinner göra något gott innan man far till jobbet, annars så får man ta
med maten som blev över imorgon. så jävla gott!!!
Sitter och är sugen på allt möjligt hela tiden, funderar på att ta hojjen till coop
o handla nå godis eller chips :)


En vecka precis till H-vetet. kanske det de beror på!
måste skärpa mig med maten hahaha..
konstant hungrig... även fast jag äter hela dagarna.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback