raggarluleå

"vad vackra örhängen du har, vackra öron dom hänger i"...
shit va folk verkar vara öronfixerade! hahaha.

Då var ännu en dag avklarad då.
ont i magen har jag.
Är på lite dåligt humör också...



Nu är jag sur på en viss person,
fyfan det var taskigt gjort.
nåja, var väl kanske lite fööööör spontant...



Undra va alla gör ikväll då, ute och raggar?
Busschaffisen var tvungen att göra värsta manövern, ta en genväg för att
slippa åka den vanliga vägen mot willys, alla sega raggarbilar stod ju och köade i 100år.
BRA GJORT!
annars hade man väl fortfarande suttit inne i stan.
Såg en hel del raggare, dock ingen man kände igen faktiskt.
Alla dessa lirare var.. ja, jag vill inte vara elak så jag låter denna rad tala för sig själv...
Blonda 14åringar med pilotbrillor som såg obrydda ut..
Var man likadan i den åldern? mest troligt... usch.


Har iaf käkat en sen middag,
Ska väl tvätta bort allt smink, lägga mig i sängen o chilla :)
försöka ta mig upp tidigt, kanske lägga sig ute på bakgården om det är fint väder imorgon..
Sovmorgon till 3 så det borde man ju hinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback