ojojoj!

Jag och Sara for ut på cleo igår. gratis inträde när vi var så tidiga.
inge folk, jävlar va skvaller man kunnat fixa ihop när man ser alla fyllon.
haha, kul att man stukade foten, NYKTER! haha lite ont såhär dagen efter.
eller mja.
Sett två av mingelbilderna, lägger upp dom. ÄGARNA hahaha.
haha, pinsamt värre. Trodde det var en bekant jag såg på dansgolvet.
så jag vinkar helt galet framför ansiktet på han och är överlycklig,
det hinner ta ungefär en minut innan jag inser att det är fel person!
Efter cleo for vi till örnäskrogen o fick nå burgare o vodka.
Efterfest på hertsön, men det blev mest bara jobbigt alltihop så man drog vidare
till en bekant på hertz.
Gick över till grannen, o ja.. ids inte skriva allt i bloggen ;P
Vi snackade iaf en massa skit o såg nån skräckfilm.
Blev halvt sur över nå fjantmejl på facebook, var lite full då!
Nu i efterhand är man inte ett dugg brydd ;P
Kom precis hem, är trött som fan.
Inte sovit någonting, eller ja, en kvart så var det en massa jävla bankanden hos grannen.
Blev lite mkt öl på första efterfesten så man känner sig fortfarande berusad.
låten som spelas nu och föralltid ; elephant man - yuh p**** real good! haha
Det var tal om nån tvådagars men det vettefan om man pallar...
Måste hålla mig vaken iaf!!!! Anja kanske ska komma hit.
berätta allt om igår, alltså!!!!!!!!!!!!!! ÅHERREGUD!!!!!!!!!!!!!


en ny dag idag, nya tag.
vad snygg en person har blivit! grrrrrrrr






har vi blivit feta?




ägarna med armarna i kors hahaha




bara o h¨ålla utkik efter dom andra 9847635mingelbilderna som togs hahaha.

Kommentarer
Postat av: S

fyfan hur vi ser ut!!!!!! ahahahaha

2009-05-09 @ 12:31:28
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback