godmorgon!

cashen dom tas!
Jag ska snart in till stan, fara till nån frisörsalong o fråga efter en feeeet inpackning till rött hår.
Eventuellt köpa någon läcker klänning på gina tricot!
Handla massor av mat, kanske gå och ta en vegburgare på Max?


Gjort något ovanligt,
har väntat med att tvätta håret tills jag har en sån där rödhårinpackning.
men fyfan va jag skäms! håret ligger helt platt haha
hade behövt en mössa eller nå.. kanske en kepa!
usch!!




ikväll blir det fest fest fest fest!!!
DÄÄÄ VÄÄÄÄT NIIIII!!!!



Kommentarer
Postat av: marri

köp en pumla. hade det när jag hade knallrött hår. och det funkar faktist riktigt bra. Behövde inte färga annat än utväxten, och det brukar ju annars tvättas ur efter någon dag bara.

Revlon Nutri Color Creme.

Jag hade 600 Fire Red och köpte den på Presenta och här mittemot shopping. =)

2009-05-15 @ 11:54:14
URL: http://youfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback