vilken lättnad

Efter idag känner jag mig fri på något sätt.
ibland är dom människorna som man tror att man känner inte alls så som dom
framställer sig att vara.
när jag tänker efter så känner jag mig lite dum, men vafan.
En del är helt enkelt bra skådespelare =)
tänk om man själv hade kunnat pressa fram några tårar på beställning bara sådär...
Är glad att det inte gick längre än vad det gjorde...
Jag är inte blåst, dum eller trög.
Tror för bra om allt och alla, och ger chanser till höger och vänster.
Det jag har skrivit tidigare i alla mina "arga" inlägg om en hel del personer stämmer.
det visade sig nu iaf.. fyfan!
Ingen är väl direkt förvånad..


Var väl lite arg i början, sen blev man väl en aning ledsen.
men det gick över rätt fort faktiskt...
det är inte direkt så att det är någon större förlust.

har ju trots allt saknat alla spontana grejer som man kunde göra förr...
Och nu kan jag återgå till mitt sociala liv och alla mina vänner
när jag börjat tänka klarare...


Har gjort mig av med alla grejer som stod och dammade i min lägenhet.

+ lite till..




 

Svin är alltid svin.



Nu blev det äntligen ett avslut på ett 3år långt kapitel....

Kommer inte blicka bakåt åt någonting.....
Finns ju ändå inget positivt att minnas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback