VAKAREN!

jag är piggast i hela världen.
kunde inte somna inatt..
så jag får helt enkelt se till att hålla mig vaken hela natten/dagen o vända tillbaka dygnet ikväll :)
men det är lugnt, är ju ändå ledig idag så ! :)

Påminner mig verkligen om gymnasietiden, har väl nämnt det i något tidigare inlägg;
vakade ju varannan dag för att jag var rädd för att komma försent till skolan!
men med tiden blir man inte bara äldre, utan klokare.
så sånt gör jag inte nåmer.. men eftersom att jag ändå är vaken nu så är det ju lika
att inte gå och lägga sig!
Tror jag ska ta en "morgon"promenad lite "senare" haha.
Känns lite långtråkigt o vara vaken tills alla andra vaknar...




GODMORGON!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så SÖÖÖÖT! Vad gjorde du i natt?

2009-03-18 @ 13:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback