all in.

Blir lite irriterad.
Ibland när jag sitter o skriver längre o fyndiga inlägg
så kommer det upp att internet måste avslutas.
allt försvinner och det tar hundra år att skriva ett nytt och det roliga är borta.



Har fått höra att det är roligt när jag skriver typ "10 saker om....."  ;)


dom SÄMSTA raggningsreplikerna ever!!!

5):  Ska du komma och se film?

det måste vara nutidens absolut mest självklaraste replik.
ALLA har hört den någongång, och alla vet vad den egentligen betyder!!


4): Jag vill att du blir mamma till mina barn! 

VA?! föda 5 barn ?! bli mamma?! VA?! haha.
vad svarar man på något sådant? ett skäl till att få göra barn många gånger?
HAHAHA!


3): vart har du köpt dom där benen?

HAHA! ännu en kommentar som inte får något svar.
man blir ju rädd, få höra något sånt inne i en affär? HAHA!!


2): Du ser ut att behöva en kyss

Hur ser man ut då? sitter man och plutar med läpparna och det lyser
desperation över en?


1):  "Hej, du och jag har två saker gemensamt. ett, båda sitter här själva och
två Jag är kåt på dig, och du är kåt på mig!"


haha den här snubben borde få ett pris för denna kommentar!
den har gett en skratt och ett sjukt minne för livet.



Tro inte att jag är självkär och tror att jag är något..
var bara tvungen, GRABBAR.. inge sånt där skitsnack tack!
och om någon råkar känna igen sin replik, bli inte ledsen ;) hahahaha.



Saker som gjort/gör mig upprörd!

att åka buss
först får man stå och övertyga en chaffis att man är 19år och inte 33.
I det andra fallet så la jag fram en tjuga och sa ungdom då kom följande konversation;
B; hur gammal är du?
J; 19
B; då är du inte ungdom! du är en skolungdom, ungdom är du när du fyllt 20!

Haha, det är kul att bli uppläxad som om man vore världens idiot...

kriminella
Fixa ett jävla jobb era lata svin, istället för att försörja er genom att stjäla andras saker
och sälja det för att få råd med äckliga saker som gör så att ni lämnar verkligheten.
gå till en terapeut och få hjälp med eran låga självkänsla istället.

kylan 
det är kallt hela tiden, det är inte en enda sekund då jag inte sitter och fryser.
inte ens att sova med kläderna på + dubbla täcken värmer mig.

lögnare
speciellt sånna som ljuger HELA tiden..
typ sånna som skriker åt en och slår sönder ens saker när man
anklagar den för något som den faktiskt gjort..

TACKA VETTJA "spara msnkonversationer".
där kan man hitta sanningen om man har tur.
jag fick då iaf fram en klockren 10 poängs fullträff.

ingen framtid i sikte här inte.

otrevliga människor
det ska inte kännas som att man är jobbig om man ber efter en vara tex.
att man stjäl någons dyrbara tid..
eller vuxna människor som tittar snett osv, väx upp.. det lämnade man kvar på högstadietiden!

läskiga filmer på youtube
usch. varför lägger folk upp filmer som skrämmer andra?
jag får då mardrömmar i flera dagar efteråt.

att fylla år
jag vill inte bli äldre nå mer ;P



Det som gör en glad och positiv är god mat, motion och sina nära och kära!
Man känner sig verkligen peppad till att gå ner i vikt nu,
speciellt när det snart är sommar! beach 09 hoppas jag på!

Städa är faktiskt ytterliggare en sak som får en på bättre humör,
så mysigt att bara ta det lugnt i en kliniskt ren lägenhet! njuter!

Gammal musik är bättre än den som görs nuförtiden,
tacka gud att jag sparat "gammalt", en guldgruva med gamla
partyhits och fula låtar som man ibland vill lyssna på ;)

Anja kommer snart hem! det ska bli så underbart roligt!
Luleå får göra sig beredda, ingen går säker ;)


Uppdaterar lite senare.


Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback