Sur idag...

Idag är det en sån där dag då man skulle kunna sitta och klaga på allt och alla
en hel dag, inlägget skulle verkligen aldrig ta slut...
har riktigt ont, det släpper bara i nån timme här och där..
nu orkar man iaf sitta vid datorn och skriva.
det dom gör mig arg är när jag tänker på att detta är den enda dagen jag skulle
kunna kräva lite lugn o ro, försökte sova tidigare idag.
men då var det nån som drog på etype på gärnet!!!
jag skojar inte när jag säger att jag hörde heeeeeela låten, varenda ord dom sjöng,
som om det var ja som satt o poppade på högsta volym......
Orkade ta mig ut för att köpa hårfärg, den jag skulle ha var ju slut överallt..
KOMMER ALDRIG färga håret igen. kommer aldrig o bli av..
sitta och vänta i hundra år på att kunna få tag på en färg.. den är ju alltid slut.
samma problem när jag skulle bleka bort det svarta......




Det positiva är dock att jag har köpt så jag har kunnat trycka i mig varma mackor.
så hade jag kladdkaka o grädde! GOTT!!!


nu måste jag dra.. ska sitta och vara sur hela kvällen.... dö


Kommentarer
Postat av: anja

hoppas det blir battre snart gumman! jag skjuter grannen som stor om du vill?

2009-03-25 @ 01:13:42
Postat av: Cajsa

Åh ska du färga håret vilken färg ? du färgade det väl nyss brunt? är det ett nyttprojekt på gång :)

2009-03-25 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback