nightmares

åh vad man sover!
blev väckt vid halv 12 av my.
sitter o dricker mitt kära kaffe o funderar på vad man ska göra idag.
kanske ska till stan en sväng o kolla på kläder.
Måste iaf springa till coopish o köpa snusish!

Satan vilken dröm jag hade, typ 20 pers i den!
haha. fick då iaf höra kanske fem gånger att "if you don't come here you're not his friend" HAHA!!
något mer vågar jag inte berätta! hahaha.


Ser ut att vara varmt ute :) härligt.

jo så feg som man är. jag brände upp spindelnätet! HAHA

stod och satte fyr på skiten.

såg hur det började brinna lite varstans. NU ÄR DET BORTA!=) nu vågar man vara i köket.

ska ändå dra en till städning där idag, försöka få ut spisen ifrån sin plats o ta bort

glas o eventuella djur där. haha





Igår satt jag och höll på att skriva om ett inlägg flera gånger, kan sammanfatta det.
Ljuger man för mig, eller sårar mig så är man fan inte värd att existera i mina ögon.
Svårt att släppa att en annan människa kan vara så jävla trög,
gör ALLT som man ber den att inte göra.
Läskigt att "känna" en person i några år, så ser man hans rätta sida först nu.. creepy!


Ska inte älta det här, utan det är ju över en gång för alla!

skönt är det! inga mer bekymmer i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback