den nakna sanningen!



Inget smink idag haha!



Får se vad dagen har att erbjuda.
det var verkligen kämpigt att ta sig upp ur sängen!
Svept grönt tee o kaffe, funderar på om man ska ta en lång promenad till porsön!
har hunnit ta några förra veckan...
Något jag måste göra egentligen är att dra en storhandling så man kan tillaga
köttet eller tacos... o göra smoothies!! =)

hm, vill göra om i badrummet! o jag vill ha en hyllor till allt mitt smink o mina parfymer.
har så mycket hemmafix som borde ha bytts ut för längesen ;)


tavlorna måste bort också!
fast jag måste ju egentligen börja med att tapetsera o eventuellt måla om
innan jag får upp nya grejer!
Nåja, nu ska jag slita mig ifrån datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback