vad fan hände?

Känns som om jag inte har skrivit på ett bra tag,
men så längesen var det ju inte :)
vad hände? vad ska man säga om gårdagen?
Började väl bra med en promenad till stan med Jossan.
Shoppade lite nya linnen o vi unnade oss maxmat.
På vägen hem blev vi attackerade av en fågel? skunk? haha!
Mitt i allt fick vi typ en dusch över hela oss med bajs,
I håret,ansiktet,kläderna,i väskan, i påsen med dom nya kläderna. NI HAJJAR! haha
Tvättade bort det värsta med loka och skrattade hela vägen, hur kunde det gå till?
Bokade bastun och chillade där i nån timma :) rena och fräscha.

Så kom vi på att det hade varit soft o bara sätta sig ute nånstans eller ja, hänga helt enkelt..
Sen hamnade vi hemma hos mig, vi fick sällskap av 3 killar.
Det var väl trevligt och sådär, jag fick agera frisör med kökssaxen
( ja har då klippt i mitt eget hår 100ggr så en killes hår är ingen utmaning;D)
Men sen hände det väl lite grejer som var mindre roliga..
Har väl känts lite jobbigt till och från..
Träffade en polare nedanför mig, och det var verkligen en besvikelse måste jag säga.
Låg vaken hela natten och oroade mig... garanterat i onödan dock :)
Blev uppväckt på morgonen av ett samtal..

Sen så har man väl suttit halva dagen o funderat...
Fixat en massa papper och sorterat dom o slängt ut onödiga brev.
Cyklade in till stan med Jossan och köpte en födelsedagspresent till Sara.
Hon hade nyss födelsedagsfika, gött!
Men jag är fan sugen på en kebabpizza nu ;) eller något annat gott.....

Sitter hemma iaf, orkade inte fara till Porsön nu.
Så natten spenderas iaf hemma, så som det verkar :)
Är fan rätt så hungrig så man ställer väl sig framför spisen strax...

Imorgon är det en ny dag, Då ska jag till porsön och umgås med familjen hela dagen.
Hoppas verkligen på fint väder!!! sola lite..
Eller dra en frukostpicknick någonstans.
Vädret gör en fan deprimerad.
KAN SOLEN KOMMA FRAM NÅGONGÅNG?!

Har ju sagt det tidigare, men jag har en hel del planer som fan måste bli av snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback