en trött flicka

Två kvällar kvar, sen är det lite ledigt ;P
Börjar först klockan 4 imorgon.
Ska försöka hinna storstäda, färga utväxten o laga en rejäl lunch.
Får se hur det går ;)
Eller så kanske man ids styra upp utväxten redan ikväll..
känner mig trött, men ska man bara ligga o dega framför tv:n i någon
timme så är det ju lika att ta tag i håret direkt.
Den syns ju inte så supermkt just nu ändå men..
skadar inte med lite rödare hår.

Har börjat få in en bra vana nu!
Att tvätta bort sminket på kvällarna ;) haha. inte dåligt va?
Kör även med krämer som ska hålla min hy fri från rynkor ;)
det gäller att börja i tid..
känner mig redan fräschare..
men jag vill bli brun!!!
tycker man får dålig hy av brun utan sol..


Jag har bestämt mig, det blir fest i helgen!
eller ja, inte om det blir dåligt väder...
sugen är man iaf ;)

Aja, har lite ont i huvet. haft det hela dagen.
hoppas på att få se någonting fint imorgon ;)





Låtar som spelas flitigt;

Kent - pärlor
Kent - 474
Jimi Hendrix - the wind cries mary
Duffy - Warwick Avenue
Duffy - Hanging on to long
Afu-ra - Big acts little acts
Rihanna - Rehab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback