hiihhiihihiii

Nu sitter man hemma.
Drog iväg till porsön nästan direkt när jag vaknade :)
Blev en pizza från old b, nu snackar vi riiiiiktig kebabpizza, flottig som den skall vara!
Efter besöket fick jag skjuts till willys och coop så jag fick handla hem lite mat,
tycker att det blev svindyrt! haha.. vet inte om man fick så mkt mat för pengarna!
Synd att laktosfria mjölken och att vegprodukter är så mkt dyrare...
Men man ska inte klaga, inte direkt så att man är fattig just nu!
Nu blir det en cykeltur med Anja och Jossan! upptäcka ett nytt ställe i luleå? ;)
Man ska fan passa på att gå ut och aktivera sig medans man är ledig..
Är ju jobb hela sommaren, man lär ju slöa dom lediga dagarna :P
Jobbar hela luleåkalashelgen.. 15-22 så det blir inget kalas för mig detta år!
Inte så som det ser ut just nu.

Fyller 20 år om 13 dagar!
Jobbar den dagen.. orkar inte ens planera något då heller.
är ju jobb den veckan. Inge fest om man inte är ledig dagen efter!
ah nu ska jag dra iväg då, skriver mer sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback