supersize me!

Jag kommer att bli rund.
Har ätit skräpmat i en vecka nu tror jag ;)
Nu blev det mcdonalds igen.
Annars så har jag väl ätit pizza 4 dagar i rad!
Det måste bli en ändring nuuuuuu!!! =) 
Arbetsdagen har då gått bra, känt mig lite seg i skallen faktiskt..
Känt mig sjuk i några dagar nu, har rethosta och är allmänt trött....
Då har jag två dagar nu som jag kan ta igen mig på =) 

Är inte ledig helgen efter att jag fyllt år.
Jobbar förmiddag och är ledig helgen därefter istället.
Spelade absolut ingen roll för mig så man kunde ju va lite schysst =)
Blir nog inte att "fyllefira" mig, haha!!
Isånnafall måste det ju bli på min födelsedag, som är om precis en vecka.
Man är ju ledig onsdagen så ;) nä.. usch.
Det är ju trots allt skönt att inte vara bakis.



HOPPAS verkligen på fint väder imorgon, då ska det stekas på!






godnatt! // en blek tjej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback