jag är beroende...

AV SOLROSFRÖN!
fan va jag käkar det nu.. färdigskalade..
men tycker nästan att dom oskalade är mer salta och godare :)
de va svårt å kliva upp imorse, jäääääättetrött...
nu äre jobbjobbjobb som gäller ;)
iaf imorgon.
Ledig torsdag.. perfekt dag för shopping!
Känns som om det blir spiknyktert till helgen, palla festa och va på jobbet halv nio? nae..
Men man ska aldrig säga aldrig!!!

gick me jossan på en liten promenix på örnäset, mötte my på statoil osv.
HAHA klockren idé tjejerna hade, raggningsknepet nummer 1! så jävla bra!!! :D hahaha..
Att man inte tänkt på det tidigare ;)

hm nåja. på coop slösade man stålarna, köpte en suuuur lemonad! gött..
MÖRK CHOKLAD! MMMMM
och kakao o massa mjölk så man kan dricka varm choklad..
Jag tror att jag kommer lägga på mig några kg:n nu,
"mår magen bra mår kroppen bra" som en klok my brukar säga haha.
hursomhelst så är jag jämt sugen på sötsaker, typ cola! brukar aldrig känna sug efter cola..
Hade velat ta en snus men det är ju inte en sån superbra idé innan man ska lägga sig..

haha har man nog lång lunch imorgon kanske man promenerar över till donken
och drar sig nå stormål! =) får sig en promenad på köpet.




GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback