fan min plan var ju sååå bra!

Täkte kliva upp tidigt för att kolla "väderläget",
så bra ut först... men nu så är det ju kasst :(
Jag ville ju sola innan jobbet!
Nåja, Snart blir det kaffe, ska dra en ansiktsmask idag.


Igår låg man och stekte nån timma på bakgården här.
härligt ;)
Sen gled jag ut till storheden själv och shoppade, det blev följande :
2 par skor, en väska, fyra ljusblommor, två set med svarta sängkläder,
schampoo o balsam, ansiktsmasker och städprylar =)
alla "Kläderna" var på halva priset! fyndade till rejält.
Köpte också ett insektsspray mot mina husdjur, dom kommer inte o leva länge till!!
Soft det ska bli och slippa asen.

Städade lite igår när jag kom hem annars så har man bara legat sjuk.
Hostan vill som inte släppa, nu är jag inne på en vecka med detta.

Idag ska jag jobbbbbaaaa! =)




åh va osammanhängande allt var.
Här är några bilder från midsommar. Tog dom av Manne:P




yeye, sådär blek är jag faktiskt!! ;D


ingen kontroll här! en hund och ett glas sprit











Jag tror vi kör fikat hemma hos mig onsdagen den 1/7 nångång under dagen.
Verkade ju som att dom flesta var lediga just då!
Kanske pizza som middag innan ;) en stark överraskning.. mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback