dödstrött!?!

tröttast i hela världen!?
larmet gick vid 10,
chefen ringde och väckte mig 9..  fick en dag till den här veckan.
Lär ju bli mer jobb nästa vecka, förstå hur nice det känns!!! :D



men jag är ARG PÅ MIG SJÄLV. MÅSTE VAKNA tidigare!!!!!!!
klev upp 12 typ.. börjar 9 imorgon.......



Gud, det går ju bara skräp på tv:n!
Less på alla 3 olika CSI, och Navy CIS osv. alla kriminalserier går bort!
Snälla skrota alla sånna program nu, dom finns i absolut ALLA versioner som går att ha
men nu har man släpats med dom i år, och dom är alltid förutsägbara.
Söndagsparty med fredrik o filip, vilket crap!
Vilka är kändisarna dom tar dit? vem har skrivit deras manus?
Allt är bara så pinsamt tråkigt att se..




Nu ska jag vakna till ordentligt och sen ringa my. kanske blir en promenix snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback