vem ska man ringa och klaga på?

När det gäller det sjukt fattiga utbudet på bra tvprogram?
KOM IGEN, kriminalserier är sooooooooooooooo last year!
Jag spyr om jag ser bones, csi, navy cis,criminal minds osvosv. DÖ!
Har säkert klagat på detta tidigare men nu är jag less.
(okej skulle kunna se twin peaks igen)
Men nu går det ju till överdrift!
Allt är likadant, dom har ett problem, dom tar fingeravtryck, dom analyserar i labb.
Har ni tänkt på att det nästan alltid finns en riktigt ful nörd som är expert på onödiga saker?
Och det slutar alltid lyckligt, boven som man listade ut vem det var redan dom första tre sekunderna
i serien blir gripen när det är 2 min kvar av ilsket tvtittande.

GÅR DET INGET BÄTTRE?! HALLÅ?
efter att ha sett CSI i några år nu så tröttnar man på allt som har med det att göra.
Lika irriterande som reklamen på spotify.



Saker som irriterar mig:

Folk som står innanför den tydligt markerade
linjen på coop när man  tar ut pengar ur automaten.
tvprogrammen, viktökandet, störda killar,viktigpettrar,
folk som står och tar upp ALL plats i affärer
för att dom står och pratar.. LIKADANT när folk står framför
dörrar dit man ska.knarkare, alkoholister, snattare, lögnare,
folk som smaskar när dom äter,
ljudet av bilar när man pratar i telefon,
att folk tror att jag är äldre än vad jag är,
när jag skulle köpa ett smycke till läppen och säljaren ifråga var
spiksäker på att det var rätt smycke till
staven när det VAR HEEEEEEEEEEELT FEL!
samt att dom bara har 3 dagars öppet köp,
när den varan man ska ha är slut,
när man glömmer köpa något, min hosta, dålig hy
Alkisar som börjar prata med en.. HÅLL AVSTÅND tack! 
när snusen tar slut,
när killen kom in i min provhytt när jag stod och provade toppar!!!
"ojdå" och lämnade dörren öppen.
folk som dömmer på förhand, skitsnack, rykten, pms,
folk som fjäskar,  att folk aldrig kan vara nöjda med vädret
antingen så är det för varmt eller så är det för kallt... VAR NÖJD NÅN GÅNG!
När korsorden är för svåra, att bli tagen för givet, hämnd, 
när en lampa går,  smutsiga lägenheter,  att man har alldeles för mycket kläder,
när byxorna är tajta,  M.I.A - paperplanes,
hoppet från balkongen som gav mig ett fett står på benet,




Listan är lång och jag blir irriterad på mig själv som ens kan komma på så mycket som jag stör mig på, men på något sätt är det bara skönt att få skriva av sig allt. man får det sagt.. rensa lite ;)
pms gånger 100 nu.



HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

HAAHAHAH BILDEEEEEEENNNNNN!

2009-07-28 @ 02:43:55
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback