soft kväll!

Varit lite småtrött idag, jobbat förmiddag.
Anja lyckades få mig partysugen, ELLER JA?!
HAHA, vad är feeeeeeeeeeeelet?
"Njae, vet inte om jag är så sugen på att festa ikväll"..
Så fortsätter vi snacka, och inte långt efter det talar jag om att jag sitter
framför datorn och dricker en grogg :) haha.
Så vi har suttit i stan och druckit sprit med Anjas gamla klasskompisar..
Har varit en ganska trött"fylla" ikväll, Så jag sket i krogen och hade tur att
få skjuts hem i god tid :)
Anja blev då riiiiiiiiiiktigt kanon måste jag säga, det är härligt ;D
Har fått 3-4 samtal av henne då hon inte säger någonting i telefonen men fortsättter
att ringa upp så jag antar att hon är ute och roar sig på krogen nu hehe...

När jag stod och väntade vid kafelino så kunde jag inte bli mindre nyfiken,
två polisbussar som stod där utanför och stanna en massa bilar.
Så springer 5 poliser mot bussen och det såg då ut som om dom gjorde sig redo för att gripa
typ en rånare eller nå. Självklart blev man nyfiken!

Nä det är skönt att man är hemma nu iaf,
Lite smått berusad ; )


Upp klockan 6 imorgon och göra sig redo för jobbet.
IMORGON hoppas jag att det är fint väder.....
Då blir det att sitta ute någonstans och njuta..
Annars så ska jag sooooova hela dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback