nu bjuder jag VERKLIGEN på mig själv.

Jag sov på bortaplan inatt,
En vän behövde få prata så vi lirade kort
och drack sprit och vin eller ja, tog sig något glas :)
Lite "morgonmotion" när man tog sig hem.
Sitter nu och dricker kaffe, lyssnar på musik o chillar.
Snart ska jag o Jossan glida mot systemet.
Förrådet måste fyllas på.

Ska försöka hinna diska o plocka undan lite mer,
ett evighetsprojekt att få det helt städat :P


Mina FULA fyllebilder ;)
Ett litet tips! ju mer man dricker desto fulare blir man.
Lär er av den bästa ;)




Nr 1!




Dagen efter ett hårt nyårsfirande.
var väl nyår 05/06?
Vänskaper sattes på prov, sprit försvann.
Det enda som var säkert var att man deckade långt innan 12 slaget.
Spydde gjorde man hela dagen.





Nr 2.
Lite för mycket snurredricka i en bil någonstans i råneås vildmark.
Jag och Entin var inte dom som banga för fest.



Nr 3. Min 18årsdag.
Ni ser ju bara den flackande blicken och ölglaset i handen.
Dom flesta vet ju hur/var kvällen slutade...




Nr 4. Utlandssemestern.
Dom där ögonen, samt posen talar för sig själv.
Hela kvällen var en minneslucka,
Kanske den mest äckligaste bilden jag sett på mig själv.



Nr 5. Fightern.
Håller i en grogg, hytter med näven.
Det var kvällen då man råkade i trubbel med dom som tar jackorna på krogen.
Kanske var man redan redo för att fylletjafsa, ser så ut på bilden iaf.



Nr 6. Ensammen.
Haha, tar man en bild på sig själv, tycker att man är sådär hyffsat läcker.
Så ser man bilden dagen efter och kan inte göra mer än att skratta.
USCH! Ser man sådär trött ut så ska man hem och lägga sig.



Nr 7. Studenten!
Det är en oskriven regel att man måste dricka ofantligt stora mängder alkohol på studenten.
Men någonstans går gränsen, den gränsen som jag och Anja gick över.



Nr 8. Sleeeeepy.
GÅ HEM OCH SOV om du är trött och somnar på en fest. haha




Nr 9. HERREGUD!
Sitter man och asgarvar åt ingenting, och tar 20 bilder på det.
Då har man INGENTING på krogen att göra!



Nr 10. FULAST.
HAHA. Ser man ut sådär så ska man inte fara ut på krogen/festen.
Då är det dags att gå hem ;)


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Första och sista bilden var ju katastrof. hahahahahah fan vad jag garvar :)

2009-07-10 @ 19:10:52
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Sara

AHAHAHHAHAHAH BÄSTA INLÄGGET HITTILS!!! AHAHAHHAHA

2009-07-12 @ 20:03:27
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Anja

hahaha kul att se och läsa ;) vi gick en aning över gränsen på studenten, så även det här året.. hahaha!!!!

2009-07-13 @ 00:09:29
Postat av: angelica

Klockrent inlägg, 9an var bäst :D

2009-10-04 @ 23:42:21
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback