Helt galet.

Igår låg man på en spikmatta för första gången, lite efter I know ;)
men skönt var det.
Jag, Jossan o My satt hos terese =)
Var heeelt nykter hela kvällen...
vet inte om det var bra eller dåligt, hursomhelst inleddes LK som det alltid gör.
Alla sticker åt varsitt håll när man kommer in på området. haha!
Man träffade väl en hel del  bekanta och så. :)
Även folk som man inte har så bra pejl på som minsann blev glada o se en. hehe
Men däremot så var det många okända ansikten.
Var på lite halvtaskigt humör igår efter all trängsel o skit,
min hals pajjade ju typ igår på allstar, jätteont nu idag...
Känner mig typ sjukare nu :(
Än så länge så verkar det vara så att man var nykter i onödan igår...
Ikväll blir det iaf inte LK tror jag.
Anja ska ha fest på lördag så det är inte helt omöjligt att man drar in till stan då..

Så himla jobbigt att inte veta.



Det som är kul men ändå trist med luleåkalaset är att man alltid tappar bort varandra.

Igår blev jag jävligt less på allt väntande hela tiden!!

Så trodde jag att vi skulle till örnäset men tydligen så skulle ju alla fixa annat så det
var ju bara o börja traska iväg ensammen.
haha hittade dock en man halvvägs så vi gick och surrade och skiljdes åt vid matstället
då han skulle till svartöstan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback