DYRT!!!!!!!!!

haha shit vad man lyxar till det!
storhandling direkt efter jobbet, mat för ett år framåt!
Försökte hålla mig till nyttigare saker ;) RÄKOR! MMMMM!
blir att käka favoriträtten i en vecka..
Brukar alltid vara en sån där "snål" kund, som hittar 100 erbjudanden och billigare varor.
Men nu var det dubbelt så dyrt än mina vanliga storhandlingar.
Det måste vara riktigt dyrt att vara vegan, vafan typ 40kr för nå biffar.


Är helt trött... varit en lång dag.
8-17 imorgon, helt galet tidigt man måste vakna då.
åker ju med en buss som går 45 min innan jag börjar.
varudag imorgon, så det blir att jobba på musklerna! haha.
Är ledig på torsdag och jobbar kväll hela helgen,
möjligheten till fest finns där!
Det tråkiga är bara att enligt mina uträkningar så kommer jag ändå inte kunna festa.
På just torsdag kommer jag förmodligen att ligga med världens värk.....


Just käkat, ska nog lägga mig i sängen och försöka sova.
Sätter mobilen på ljudlöst så att man inte blir störd.
godnatt.



(JAG LER BARA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback