windowlicker

En riktigt bra dag!
Jag, jossan o anja började med en promenad in till stan o drog nåt varv
i jakt på en foundation.
Så fortsatte ja o anja att promenera till konsum på hertsön,
och nu är man hemma efter den väldigt låååånga promenaden! :)
Helt trött i benen, slängde just i mig mat och känner mig så hälsosam ;D

Rubriken talar väl om vilken låt som ständigt går på repeat nuförtiden.



Livet känns så underbart just nu!
Kanske beror det på ljuset och värmen ;)
Och att man nyss fått ha en sån underbart mysig helg, hehe...
Det var precis det man behövde, sällskap av en riktig man.
Härligt att vara sådär smått nervös haha..
Men man är ju så sjukt bekväm av sig så att det försvann rätt snabbt ;P
Inte illa med en snygg, lång, trevlig, snäll och rejäl grabb ;)
Något utöver det vanliga.. haha
I like that!

Sommaren är snart här, längtar tills jag ska få börja jobba sådär mkt igen...
Är ju ganska valfritt nu, så det ska bli så mkt som möjligt!


En dusch och en kopp te känns väldigt lockande nu! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback