NICE!

yeah. då blire o kliva upp sjukt tidigt imorgon..
så blir man typ lycklig när man får jobba långdagar :)
ska även jobba skärtorsdag.. kväll..

jag och my promenerade iaf till sara,
o hon slingade mitt hår! nu äre ljust.. :P
stor skillnad mot det mörka jag hade.
inte långt kvar tills det är så som det ska..


sitter och är småhungrig men det tar tid, och jag orkar inte äta.
borde ha legat i sängen för länge länge sen..
nu måste jag fan dra innan det är försent..
bussen går ju fan kvart över sju!!! gaaah!!!





haha, jag är så jävla less på folk som snackar skit!!!!!!!!!!
varför inte bara säga det rakt fram till personen som det handlar om istället?
suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback