godmorgon.

Riktigt trött, sitter med mitt kaffe o vaknar till framför datorn.
har en massa saker jag behövt göra, storhandla.
dra en rejäl städning, hur mkt disk som helst :/
och fara till porsön en sväng!

Det har varit en ganska händelserik helg,
Var ju fest här hos mig i fredags, hela gänget var samlat!
rockade loss för grannarna som vanligt :P
det var iaf bara ja, my, sara och anja som gick ut på cleo!
Träffade mina sköna polare från porsön, blev en "dansring",
anja drog feeeeta moves! masken! HAHA.
blev mkt dans osv.
Men det roliga var att träffa alla nya människor, alla var ju sjukt trevliga.
förutom E, HAHA! DÖ DÖ DÖ DÖ .
Ett stort skämt, sjuk i skallen!

Man var så himla kramig och go i fredags ;) haha...



Lite ledsen :'/ HAHAHA! ;)



Hursomhelst så vaknade jag upp tidigt på lördagsmorgonen och var förbannad!
ringde upp folk o tröck telefonen mot mig så jag snackade i sömnen haha.
såg lite nya telefonnr som vanligt.. telefontricket? haha.
for till anja och vilade, åt lite pizza och låg framför tv;n och sov.
då ringde E typ 5 gånger o väckte en.. ARG som fan.

men sen kom det ett främmande nr igen, och då var det ju den långe :)
som hade sparat mitt nr i smyg? väldigt gullig måste jag säga!
pallar inte o skriva ut en massa namn i min blogg så vänj er vid smeknamn osv.!

hursomhelst så kom sara och myste med oss och käkade godis ;)
sen blev det sent o vi gick hem till mig..
skulle bjuda över lite folk, men det blev sent o ja blev trött o la mig för att sova!
då drog anja hem, och kvar blev jag med en ringande telefon under natten..
hur otroligt det än låter så orkar man inte vara vaken hela nätterna längre :P


Nu ska jag väl hoppa i duschen..... tjoooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback