......

hm, vill få tag på en låt..
har hört den massor av gånger i fyllan,
jag hör låten hela tiden, men kommer inte på ett enda ord :/
irriterande!


Måste kommentera att det är riktigt nice med en rejäl datorskärm!
det var på tiden..

Nåja, idag blev det en promenad med gänget.
Imorgon måste jag verkligen ta tag i disken! haha.
Blir kanske o fara till tuna o hälsa på mysan!


Fått mitt sommarschema nu, det såg bra ut.
börjar jobba i slutet av juni o hela juli o början av augusti.
dom dagarna som är bestämda just nu iaf :)
haha jobbar på 20årsdagen! ;)

Snart blir ju cajsa 20år!
Ser framemot kvällen, lär ju bli riktigt trevligt! :)

vet inte riktigt vad jag ska skriva, är såååå trööööööööööööööööööött.
skrev väl kanske inte så utförligt om fredagen, men det var iaf trevligt.
Man var ganska negativ igår, vet inte om jag upprepar något tidigare inlägg nu,
men jag lovar o svär. ALDRIG att jag festar om jag är bombsäker på att jag inte borde
göra det. fyfan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback