drink drank DRUNK!

Känner mig fortfarande full, tummen upp för walk of shame!
Blev o dricka hos Anja igår, vi drog ut på kafelino!
En mingelbild att söka efter, ÅHNEJ!
Vågar inte ens skriva här vad som hände.. jajaja.
For till Emil och Fredrik och käkade chips och dip o fulade hela natten..
Vaknade upp med en snus i håret, UTTORKAD!
Kollade runt efter mina skor, funderade på vart fan dom kunde vara,
så såg jag klackeskorna och tänkte "ÄR DET SANT!?!?"
hällde i mig några liter vatten, tog på solbrillorna och promenerade
till kvantums busshållsplats, DÖD! väntade väl sisådär 30 min på bussen :/
så har man promenerat en bit för att ta sig hem, VERKLIGEN walk of shame.
Hållt mig ifrån att kräkas hela vägen, dör av ljuset...

Funderar på om man ska laga mat eller hämta en pizza,
FÖR DET ÄR MAN JU VÄRD!!!



ALLTSÅ nu skiter jag i om det är osammahängade eller stavfel,
upptäckte just 4en massa fel haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback