wake me up when september ends

haha, var min första tanke när jag vaknade ;)
så det blev då att dra på greendays låt osv.. hahaha!
hm, idag blev det varma mackor till frukost som sköljdes ner med två koppar kaffe!
blir less på att det är så otroligt kallt hela tiden..
känner mig sjukt risig just nu, hoppas det känns bättre imorrn inför jöbbet..
blir nog o ta en liten promenad med cajsa och my ? så blev det då bestämt igår :)
ska även dra en liten städning här.

nu har det börjat gå upp för mig att det syns klart o tydligt vilka färger som dominerar hemma hos mig!
Haha! kanske blir att fa till storheden eller nå och köpa en skärbräda, ÅHERREGUD!
det var ju det jag drömde om inatt HAHAHAA!!
att jag letade efter en rosa skärbräda och var missnöjd över dom som fanns.. ååååh yhahahahaha!
behöver fan en skohylla också, har så satans mkt skor överallt o det är kaos..
hade även velat hitta typ.. hyllbrädor och långa blommor och sånna smådetaljer till väl utvalda ställen :)
det är så mycket jag vill pyssla på med..
när jag tänker efter så vill jag även tapetsera om! är så jävla less på dom här fula randiga tapeterna i
mitt vardagsrum.. hahaha med lite fotavtryck? på väggen HAHAHAA...
och toagolvet ska fan bytas ut, jag vet inte riktigt vad som har hänt där innan jag flyttade in.. usch..
är sugen på att möblera om också, asså så fort man börjar tänka på nån förändring så kommer
det 70000 nya idéer... var ska man börja?! :) ååååååååh....


konstigt nog byter jag musiksmak vid årstiderna, nu var det dags o gräva fram vinterns mapp ;)
haha.. det vill säga halv deppigmusik..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback