vilken mardröm.

såg nån film inatt om nå unga tjejer som ville bli proffesionella dansare.
ryssar som tänkte ta dom till belgien, men HALLÅ lycka till!
alla vet nog vad dom väntar sig när dom kommer fram!!

så jag hade någon typ liknande dröm?
iaf ryssarna som var med i filmen var med i min mardröm.
dom gömde sig i en friggeboda utanför en fest och drog
världens attack med alla möjliga vapen.
jag blev skjuten i armen när jag försökte skydda mig.
"dagen efter" vaknade man upp i sin lägenhet med en kula i armen,
och hade lite minnesluckor o allt. men då ringde det på telefon
och det var ryssarna.. som tvingade mig att följa med och
mörda folk, det värsta är att jag pratade ryska! HAHAA.
usch.. jag blev då väckt av ett sms så jag slapp plågas länge
av den sjuka drömmen.

nämligen så att jag ska byta till mig en svart skinn hörnsoffa :) nice!
får den imöööööörrrrn. 
nu ska jag nog lägga mig ner framför tvn och börja lira tvspelet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback