the walk of shame!

blev ju som jeansshorts igår.. vinterjackan var ju självklart på !
hann få några "klä-på-dig-NUNUNUNU" blickar..
men det värsta är gååååben som sprang ikapp mig och gick bredvid mig o kolla in mina ben.
så börja han typ fråga vart jag skulle och vart jag brukar vara o festa.
så jag drog ju nån rå diss.. men han fortsatte o äckla sig så jag gick över på andra
sidan gatan, då skrek han typ "DU KOMMER O HAMNA PÅ ÖRNÄSKROGEN!!!"
usch o bläääää hahaha..  dööööö!
i den stunden önskade man att man hade ett gevär i väskan så man kunde avliva jäveln!
 




ÅÅÅH jaghar fortfarande inga kanaler! :( så det finns inget o göra.


bone thugs n harmony - crossroads


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback