soft ;D

sitter o äter honungsmelon. gött !
ja o cajsa tog en timmes promenad, skönt att röra på sig o samtidigt prata av sig :)
haha klarade ut spel nr 1 tidigare idag, blir nog o klara ut ett till nu inatt!


nej, jag har inte klippt lugg men jag funderar bestämt på det!
kanske drar man förbi nån frisör imorrn och ber dom göra nå fräckt! haha.
man blir så shoppinggalen när man vet att man har det bra med pengar!
alltså.. lägga ner pengar på en skärbräda o skohylla! vilken grej ;)
men det börjar bli så fint här, och man mår verkligen bra när pengarna läggs
på bra och nödvändiga saker!!  =)
nu är det ju som sagt den där soffan kvar som jag funderade på..
även en sop osv. AAH man börjar verkligen bli OLD !
men den bästa saken jag köpt måste ju ändå vara den där skohängargrejjen?
allt krimskrams kunde man ju slänga in där ! =)
en sak jag har funderat på ett tag men inte orkat kolla efter är VART FAN alla mina
finare silverringar är! jag har allvarligt talat ingen aning..får leta när ja ids...




ÅH KAN SNÖN KOMMA NÅNGÅNG! mys mys mys !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback