skavsår i näsan?

började dagen med att fara förbi porsötandläkaren!
ont som satan i tänderna som sagt, men något hål kunde dom inte hitta.
inga fel alls överhuvudtaget.. dom kollade till och med om det fanns liv i tänderna.
och alla levde ;) haha..
först blev jag dock rädd när jag inte reagerade, TÄNK att en massa rotfyllningar.. USCH!
men däremot så hade jag ju gnisslat så att en tand gått sönder, åååh.. kan man bara
lägga av med det??
och ja, man börjar få skavsår i näsan. hahaha!
förkylningen from hell..
rösten sviker en med jämna mellanrum..


hursomhelst.. avrundade kvällen med en sväng på coop,
kvällsfikat blev såklart en smörgåstårta! MUMS!! haha, bara det bästa duger ;)
är halvtrött, men det hade varit soft å få med sig nån på en kvällspromenix!
åååh va arg jag blev idag, fick ett samtal från "dolt nummer",  när jag svarade
så var det nå jävlar från en sida jag råkat registrera mig på för typ ett år sen..
som börja undra om jag skulle spela eller typ satsa pengar på deras skitgrej,
så uppgav dom dessutom min gamla mejl så jag måste försöka hitta den där sidan och ta bort mig.
suck suck suck.. typ något som jag själv hade kunnat starta!
"om ni betalar mig 200kr i månaden så har ni chansen att vinna 1 miljon!!!!" dööö..

förövrigt så är jag ledig imorgon, ;) blir o sova ut och städa och pyssla på här hemma!
kanske tar man sig ut till storheden och färdigställer alla planer man haft lääääänge!
till helgen är det då bestämt att det blir fest! jajjjjjeeeemeeeen!!! cleo ;)


NU blire dock att leta efter virus, datorn är segare än segast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback