PANIK! ångest ångest ångest

USCH! skulle låsa upp porten när ja såg en spindel krypa vid nyckelhålet.
stod och sparkade på dörren, öppnade den försiktigt och skakade den våldsamt
i hopp om att den skulle lossna, men det gjorde den inte.. så jag öppnade dörren helt..
tog sats och sprang in och skrek samtidigt som jag vevade hysteriskt,
la telefon åt sidan och kastade av mig alla kläder o rufsade till mig i håret!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!
finns det nå jävla äckligare än spindlar? börjar snart gråta...
såg ju typ hur ja nuddade i nätet eller nå så den kom mot mig när ja sprang..
jag är ärligt talat rädd för att vara här i lägenheten, tänk om den är i jackan eller nå?
har skakat om alla kläder och vänt på dom ut och in.. :'( :'(
hur ska man våga gå ut genom porten imorgon? kryllar ju av spindlar här!!!!!!!!!!!! =/=/=/
det värsta är att jag känner hur någonting kryper över hela kroppen!
fan att man ska vara så rädd för spindlar =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback