österländsk?

haha. fick just besök av min far o hans blivande fru :)
nu har ja då kött så man skulle kunna bjuda hela edeforsgatan på grillfest! haha!
min far kommenterade att jag såg österländsk ut, o hans tjej var inte sen
på att påpeka att jag ser ut som en arab! VAFAN hahahaha..
cajsas johan däremot är helt säker på att jag är ukrainsk.. ! haha.

hursomhelst.. kollat igenom hela ikeakatalogen.
jag är på jakt efter en ny större säng !
o svarta vägghyllor.
hade man skaffat en smidigare tv så står även en tvbänk på önskelistan!
visst är det kul att inreda =) haha.
ser framemot morgondagen, ska lägga mig tidigt så ja vaknar tidigare imörrn också!
då blire fan o möblera om o laga gomiddag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback