KOCKEN! ;D

haha. jag är väl kanske känd för att vara lat.
varma mackor ena veckan, hamburgare andra veckan!
så idag slet jag fram köttet ur frysen ! haha köpt potatiskroketter o allt.
så det blev fläskfilé idag, det är inte likt mig!
har även bakat en blåbärspaj som blev till efterrätt, jag är så mätt så jag
håller på å avlida.. sitter o väntar på kaffet nu ! :)
jag måste ge mig själv en 10a av 10 möjliga;) dels för att jag "orkade"
börja steka o allt, o även att jag faktiskt bakat!
senast jag bakade var nog i 9an på hemkunskapslektionen.
ingenting blev bränt den här gången, det är därför jag är så nöjd.
ÄR RIKTIG JÄVLA hemskt dålig på att laga mat, just därför jag inte orkar.
men NU kanske man orkar anstränga sig lite mer när det blev så lyckat ! =)
hahaha! så nu har man färdiglagad mat och paj i kylskåpet =)=)=)=)

nu ska jag tända ljus o lägga mig ner i soffan o vila .. blir ALLTID
så trött efter middagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback