inte trevligt!

städat som en galning! nu äre bara disken kvar.
haha, såklart tappade jag den ENDA vasen jag ägde.. *klirr* och det flög
gula glasbitar över hela köket o ut i hallen.. FAN FAN FAN !
det var ju bara o plocka fram dammsugaren, och när den ändå var framme
kunde man ju lika gärna ta resten av lägeheten.
så det blev en ordentlig städning..


smsterroriserar anja! haha..
skall snart möta henne.. o sen fixa mig osv ! =)
hoppas det blir en bra kväll nu när man väntat hela veckan,
oturligt nog så är det ALLTID då det blir en tråkig flopp!
antingen så tar man sig inte ur lägenheten överhuvudtaget, eller så
kommer man ut jättesent och det är dött på stället...
hmm kanske lika gärna ska ställa in mig på att det kommer o bli sjukt jävla tråkigt ! haha.
så, då var det sagt! kommer säkert att bli en jävligt tråkig kväll!!!!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback