ångestsöndagen you know!

fast utan ångest :)
ska nog promenera mot coop snart o bunkra upp med snus!
helt otroligt, är det ingen som har filmer.. dvd alltså?
jag har fått förklara för alla att jag inte pallar å se filmer på datorn,
då måste jag ju sitta här på min stol!
jag vill ligga ner i sängen och somna till en film, på TV;n !
hör ju inte filmen när datorn står och fläktar damm..
fortfarande inga kanaler och jag lider verkligen.!

imorgon kommer lönen! YEY!
syrran håller ju på o rita nå tatueringsförslag åt mig.
kan ju tala om att hon är riktigt grym på att rita =)
så kanske blir det en tatuering helt enkelt..


kommentar från i helgen! HAHAHA!!
mackan; ........ snyggast på stället!
jag; mm visst är jag!
mackan; öh inte du, jag talade om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback