vi får väl se..

hur det blir.. :)
hoppas på det bästa..


aah. iaf just tvingat i mig mat..
har drabbats av ett mkt underligt illamående.. typ ingen matlust.
för det första har ja fått konstiga köttbitar i tex raviolin och pytt i pannan.
typ klumpar och jag har jävligt lätt för att tappa matlusten!
sen så gjorde den indiska filmen sitt, USCH USCH USCH !!!!
önskar att jag aldrig såg den..
Och en annan sak som bidragit till detta är kebabrullen jag åt iförrgår..
brödet och dressingen fick mig att få kväljningar och känna mig äcklad..
nu har jag dock ätit vegetariskt, svampbitar och nudlar..
det gick väl ner men ja mår fortfarande illa...
tror jag börjar reagera mot fetter och sånt nu när det inte blir fet mat så ofta :P
bra på ett sätt ! åt ju potatissallad till frukost, lunch, middag och nattmat varje dag
i nån vecka för ett tag sen hahaha..!!
men ja orkar inte börja må illa.. påminner typ om magkatarrs illamåendet :/

alltså det räcker typ med att nämna nånting äckligt, typ larv eller nå när jag sitter med mat.
DÅ är det kört.. kan inte äta utan att verkligen leva mig in i att jag äter något äckligt..
hade extrem bacillskräck när jag var yngre haha det är då skönt att jag har blivit av med den!!
för det hade inte varit kul att vara sådär petig och kräsen som man var..
då räckte det med att se en fluga, eller typ få ett katthår i maten så blev det matstrejk hela dagen..
det var typ det äckligaste som fanns, nu är det dock inte så illa..

det finns EN sak som jag fortfarande inte äter och kommer ALDRIG att göra det heller..
och det är smör ! ja, jag kan äta margarin i bakelser och sånt,
men jag kommer aldrig i hela mitt liv smöra en macka och äta!
ALDRIG ALDRIG ALDRIG!!!!!!!!
har aldrig haft ett smörpaket i min lägenhet...kommer aldrig att ha det heller..
DÖR hellre än att äta smör!!
det luktar äckligt, och det smakar skit. usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback