tiden går för snabbt!

Ibland känner man bara att man vill stanna tiden..
vrida tillbaka den och få saker ogjorda.
Man ska fan ta vara på den tiden man har här på jorden.
Det är inte säkert att du kommer att vakna upp imorgon.
Jag brukar tänka på det, hur ofta jag är sur mot min familj o skäller på dom
för absolut ingenting när jag är på dåligt humör.
Är det de jag ska minnas om något skulle hända dom?
att jag ändå bara var sur och irriterad?
man hade ju ångrat sig hela livet. usch!
Jag menar det är ju dom personerna jag älskar mest av allt.


Man kommer alltid att minnas speciella saker, konstiga, tråkiga, roliga minnen
från när man var yngre.
på senaste tiden har jag haft väldigt många drömmar om saker från förr...
personer man umgicks med, platser och händelser.
då får man en liten ångestkänsla i kroppen faktiskt...
Man hinner knappt blinka så åker åren förbi en.
Tänk så mkt man inte hunnit uppleva än..
Undra hur livet ser ut om 10år, vart man befinner sig och med vem :)
vad har man för yrke osv...
förhoppningsvis lever man då, men man vet aldrig!
vad som helst kan hända..







Kommentarer
Postat av: Sandra

jo, tiden går verkligen snabbt.

2008-11-03 @ 00:01:29
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback