the exclusive shiit

fick jag på min typ 16årsdag.
haha, använt det högst 10 gånger i mitt liv.
BARA vid speciella tillfällen, ALDRIG att man får slösa på det.
för fint för att användas. hahaha!!
ett under att jag vågat gå runt med det i väskan i helgen ;P
det är ett knallrött glittrigt läppglans! HAHAHA ;)


har förövrigt lyckats med ett experiment ! ;D
blandat dom finaste färgerna jag har och har fått fram the exclusive nagellack!
perfekt lila/röd färg! ;)

är fett trött.
var jobbigt o kliva upp imorse. menmen.
har dock varit en bra dag på jöbbet!
wohow, idag fick jag en komplimang för min frisyr =) hehe.
det är det bästa.. att få komplimanger om håret!!!! =)
ska jobba imorgon också..
trötttttttttttttttttttttt.....



skulle va soft o få sig nå rejält!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHHAHAHA DET EXKLUSIVA ;)

2008-10-15 @ 19:08:28
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback