moooooooove!

och på tal om hemma, JAG är så fruktansvärt sugen på att flytta! =)
don't know why. men det hade varit soft me lite omväxling.
finns så jävla fina 1;or överallt.
en på lerbäcken hade jag aldrig tackat nej till ! =) my dream.
men ack så dyra hyror !
för dom priserna hade man typ fått en 2;a här. nåja.
FINA lägenheterna på porsön då... mjaaaaaaaaaaaU!!!!
blir helt till mig när jag tänker på assistentvägen o docentvägens lägenheter!

jag hatar att bo högst upp!
jag hatar trappor! jag hatar att jag inte har någon balkong..
eller badkar för den delen!
men att jag har en stor 1;a kan jag iaf trösta mig med :)
och att jag har väldigt shyssta grannar, det är ju tur det!




JAG TROR JAG BEHÖVER EN MAN I MITT LIV! ;)
snygg som satan, läcker kropp, lång, lydig, rumsren. självständig.
en perfekt man helt enkelt! en 2meterssnygging..
ge mig en 10poäääääääääääängare NU !!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback